• سلسله‌نشست‌های هم‌اندیشی با صاحب‌نظران دانشگاهی و حوزوی

      پژوهشگاه مرکز ملی فضای مجازی برگزار می کند؛

      سلسله‌نشست‌های هم‌اندیشی با صاحب‌نظران دانشگاهی و حوزوی

      سلسله‌نشست‌های هم‌اندیشی با صاحب‌نظران دانشگاهی و حوزوی

      سلسله ‌نشست‌های هم‌اندیشی با صاحب‌نظران دانشگاهی و حوزوی، بمنظور هم‌فکری، هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت ها و توانایی های آنان برای حل و رفع چالش‌های کلان سیاست‌گذاری فضای مجازی کشور، توسط پژوهشگاه مرکز ملی فضای مجازی برگزار می شود.

      به گزارش روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی، آشنایی با آخرین دستاوردهای نظری و عملی اندیشمندان، صاحب‌نظران و خبرگان کشور در حوزه فضای مجازی، کاهش شکاف میان رویکردهای مهندسی و انسانی در عرصه سیاست‌گذاری فضای مجازی در ایران، درگیرکردن بدنه فضای دانشگاهی و حوزوی کشور با چالش‌های کلانِ سیاست‌گذاری فضای مجازی در ایران، از مهمترین اهداف این سلسله نشست ها می باشد.
      بر پایه همین گزارش، اولین نشست با موضوع" اقتصاد و کسب و کار در فضای مجازی"و با سخنرانی آقای دکتر رضا بنی‌اسد دکترای مدیریت سیاست‌گذاری دانشگاه تهران وعضوهیئت علمی دانشکده معارف اسلامی ومدیریت دانشگاه امام صادق(ع)، از ساعت8:30 الی10:30روز چهارشنبه 6 دیماه 96 در محل سالن کنفرانس پژوهشگاه، واقع در انتهای خیابان کارگر شمالی، خیابان بیستم( ابطحی غربی)، پلاک 123، طبقه دوم برگزار می شود.
      خاطر نشان می سازد، علاقه مندان برای ثبت نام و شرکت در این سلسله نشست ها می توانند با شماره تلفن 88630362 ، تماس حاصل نمایند.


      نظر کاربران
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
تمامی حقوق برای مرکز ملی فضای مجازی محفوظ است. هر گونه کپی‌برداری از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.