• بازار بازی های رایانه ای در دست چین

      بازار بازی های رایانه ای در دست چین

      بازار بازی های رایانه ای در دست چین

      پس از دهه ها سلطه ایالات متحده و ژاپن بر فضای بازی چین در حال افزایش نفوذ خود و حذف استودیوهای بازی در سراسر جهان است.

      اکنون ، برخی از کارشناسان فکر می کنند در نتیجه بازی های رایانه ای می توانند در سال های آینده کمی متفاوت به نظر برسند. و آنچه که مسلم است چینی ها برای تبلیغ ارزش های چینی از این بازی ها استفاده خواهند کرد.
      به عقیده یک نویسنده انگلیسی برخی از این ارزش ها ممکن است متفاوت از انتظارات بسیاری باشد.به عنوان مثال ، گیمرهای زن چینی یک بازار عظیم (500 میلیون نفر) هستند و بسیاری از بازی ها و استودیوهای بازی با تمرکز بر روی زنان است.
      توماس دیوید ، مهندس در ایالات متحده ، به CNBC گفت که او فکر می کند گیمرها می توانند عناوین بیشتری را ببینند که "پسر خوب" چینی است و "پسر بد" از غرب است.
      بازار بازی های خود چین نیز به شدت تنظیم شده است. اجازه نمی دهد بازی هایی که حاوی برخی از نظرات سیاسی، قمار ، برهنگی و بسیاری موارد دیگر هستند ، در بازار داخلی آن منتشر و به فروش برسند.
      سرمایه گذاری های گسترده Tencent
      Tencent و NetEase سالهاست که در حوزه بازی فراتر از مرزهای چین در حال فعالیت هستند.
      رودولفو روسینی ، سرمایه گذار فناوری در توییتر نوشت: Tencent همچنان بازی شماره 1 در آمریکای شمالی و اروپا است. این مهم است زیرا بازیها از نفوذ فرهنگی برخوردار هستند و در کنترل زمان حال و نحوه به تصویر کشیدن واقعیت بسیار قدرتمند است.
      او می افزاید: اگر Tencent بخواهد در هر روزنامه و شرکت تلویزیونی نظری بدهد مردم در برابر آن خواهند ایستاد ولی در عوض آنها بازی طولانی را طراحی می کنند و بدون هیچ رقابتی دارای رسانه هستند و نسل بعدی را می خرند.
      لینک اصلی خبر:
      https://www.cnbc.com/2021/07/28/chinese-tech-giants-are-snapping-up-gaming-studios-around-the-world.html

      نظر کاربران
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
تمامی حقوق برای مرکز ملی فضای مجازی محفوظ است. هر گونه کپی‌برداری از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.